I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pages

Sunday, January 15, 2012

MY DEAR SAMSUNG GALAXY TAB 7+

yeHAAAAAAAAA angre angre.....hapinye pertemuan terbaru mengenai my dear 1 ni.boleh main game facebook rupanya.JAKUN betul aku ni kan.banyak kelebihan aku memiliki samsung galaxy tab ni.bole wat blog.leh simpan dalam  poket bawa ke mana-mana pastu keluarkan boleh buat foursquare.bole buat check in kita berada dimana walaupun di lautan antartika sekalipun.jangan jelesssssss.buat waktu ni n masa ni aku rasa aku pakai teknologi yang canggih la sekarang ni kwang,kwang,kwang........aku sebenarnya bukan tahu pun pasal teknologi ni beli je samsung ni aku dapat belajo sikit-sikit...ALHAMDULILLAH la akhirnya samsung galaxy tab 7+ ni milik aku juga.dah lama aku emmmmm benda ni akhirnya.MARVELLOUS.ADIOSSSS AMIGOS

No comments: