I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pages

There was an error in this gadget

Sunday, January 15, 2012

BORING VS BOSAN VS???????????????????

arghhhhhhh....bosannya dtg keja keadaan cmni.duk melangut jeee...dtg keja cam makan gaji buta je.RELAKS GILER,GILER.......tak tahu nak wat keja ape lagi.sekejap lagi ni rehat plak.makan,duduk,makan,duduk mana la badan tak besar besar......dah bosan apa lagi terciptala tulisan merepek meraban ni.....korang rasa apa patut yang aku buat untuk mengisi waktu lapang di tempat keja berkeadaan begini??????????bole jadi tarzan aku dibuatnya nanti.nak berfacebook nanti kena bising plak dengan orang atasan yang tak berape atas la kan........ngantuk pun ada nak tido tak bole sekejap.aku kena tido lama-lama.akhirnya dah pukul 5 petang.JOM MAKAN?TIME 2 EAT.YUMMY GULAI IKAN KURAU mak kita masak.kita bawak bekal bole jimat bayar banyak hutang...JOMMMMMMMM

No comments: