I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pages

There was an error in this gadget

Sunday, January 15, 2012

BALIK RUMAH KENA BISING PASAL BILIK AIR MASTEROOM BAU BUSUKKKKK

aku ni baru je lik umah kul 10:20pm.baru nak rehat n baru je abis makan belum cuci tangan lagi dah dengar suara yang tidak menyenangkan.apala nasib aku.tu yang dipikir kekadang malas nak balik umah.masalahnya rumah kat pulai yang kitaorang duduk tu kitaorang tak buat apa-apa masalah pun.dengan bangga n dengan kuasa nama bergelar mak 2
menyalahkan kitaorang kononnya kitaorang tak selalu gunakan bilik air 2.sebelum ni tak bau cam tu pun.kita pun dah cari semua punca tetapi tak jumpa juga.dah mop 1 rumah,dah
bersih kan bilik air 2 juga n dah tonyoh2 bilik tu sekali dengan mop.NAPE LA MAK TAK
PAHAM LAGI.MENGUJI KESABARAN BETUL.KANG CAKAP LEBIH DIKATA DERHAKA?PASTU TAK
 BERTEGUR.

No comments: