I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pages

Sunday, January 22, 2012

BETUL2 MENGUJI KESABARANKU....SABAR EAAAA

hiiiiiii reader.......datang kerja je nak buat aku marah.harapkan ramai staff tapi aku juga yang kena pantau semuanya.arini betul2 buat darah aku naik mendidih.datang je keja cashier ketuk pintu minta duit tukar....rehat semua pergi dalam waktu yang sama...dalam pukul 1.30 petang tadi sorang cashier yang betul-betul bingai bagitau orang yang dekat kaunter  yang dia cover tu tak datang baru nak bagitau.nape tak bagitau esok je...masuk je opis semua sibuk nak berfacebook.apa la ada dengan facebook.semua kerja aku je yang nak handle......INI DINAMAKAN HAMBA TEKNOLOGI.....last2 aku menyampah aku keluar beli top up.baru tak nak online arini.marah punya pasal aku beli top up n update blog ni..keluar sekali lagi tadi beli vcd plak cite IMMORTAL,THOR N THE SCORPION KING 3

No comments: