I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pages

Sunday, August 5, 2012

KERJA,KERJA,KERJA

orang semua sibuk mengejar pahala berlipat kali ganda pada bulan Ramadan ni aku plak di sini mengejar duit..ntahlah sampai bila aku nak leka dengan semua ni.dengan ramai giler kuasa kat sini.....aku nak resign dulu ditahannya siapa la yang nak sangat dengan jawatan aku ni ambil la.aku dah tak ingin nak pikul di bahu aku rasanya macam terlalu berat untuk dipikul.KERJA DALAM OPIS NAK DI BUAT DAN KERJA KAT LUAR NAK DI BUAT(GANTI KAUNTER).....SIAPA LA YANG BOLEH TAHAN.pada yang tak tahu kerja aku cakap senang la katanya kita ni dok mengangkang kat opis.......TRY 1HARI DUDUK TEMPAT AKU PENAT JADI SURIRUMAH LAGI BERBALOI DARI PENAT KERJA DISINI.senang cite kerja kontrak tengah terik matahari tu ada la relaks...aku ni haaaaa hanya Tuhan yang tahu betapa kerja disini 1penyiksaan buatku..

No comments: