I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pages

There was an error in this gadget

Wednesday, August 1, 2012

umpama kerja sorang2 bhgian 2

aiyooyooooo....aku baru berhenti kerja sekarang tu pun wat tak tahu udah ler......mana bole keja non stop keja buruh pun ada rehat n minum kopi n sedut hembus asap tang aku ni nak sedut habuk pun tak sempat sampaikan nak buangbair besar pun aku tahan.pe la nasib aku begini.duk mengalumun jap tadi sambil kira secara manual syiling rm0.05 tuk pek kn jadi rm5.bermakna 1 kampit ada 150000 syiling.korang bayangkan la ..sape tahan keja kat ni aku betul2 terharu nak akan diberi penghormatan pada dia.bagi akau bukan calang2 org bole keja cam aku ni.btul2 menguji kesabaran.aku rasa kalah keja buruh terik panas matahari tu.aku akui aku bertuah sedang puasa keja kat air cond tapi memerlukan mental n emosi yg kuat tuk brdepan dengan kerjaya aku ni.asyik bebel je sambung sedang asyik aku tngah mengelamun aku pun terpikir pe KATA AKU BELAJAR JAHIT BAJU DUDUK UMAH BUKA KEDAI JAHIT BAJU KECIL-KECILAN UNTUNG PUN LUMAYAN GAK.bukan semua pandai menjahit baju kankankankan

No comments: