I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pages

Wednesday, March 14, 2012

KERJA....KERJA.....KERJA...mukadimah aku arini.cam biasa datang kerja pukul 9 pagi.aku full arini ada ot 3 jam.pukul 10pagi nak buka kaunter plak...sambil2 tu buka tab samsung 7+ ni.boring tak thu nak wat pe kan.aku ada kerja ngan tab ni arini iaitu cari poem tuk brthday n get well for my honeydew.dapat........YANG AKU GUMBIRANYA DISINI adalah sorang customer ni chinese beli pampers 3 peket tanya aku u ada tak kekawan yang nak kerja kredit kad?aku dengar camtu.aku tanya semula.kad kredit?????bukan key in data.aku melonjak keriangan bestnya dia bagi nmbor phne smebody.aku nak try.bapak aku cakap jauh kena naik dua bas tapi try je la dulu.aku pun dah tak de hati ngan uo ni.dia cakap company melayu tapi ramai melayu kerja situ.gaji rm 850.bole la....mungkin opis hour kot.kat menara sarawak.HOORAYYYYYYYYYY.........DOAKAN AKU DAPAT JOB TU K.AMIGOSSSS

No comments: