I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pages

Thursday, February 16, 2012

memenatkan

arini keja aku betul2 mencabar.pukul 9 pagi datang keja trus rushing kira duit kaunter semalam.buat report antar ke akaun n edit data prosessing(edp)...sblm tu pastikan kad kredit dengan settlement kena sama ngan report.semua kena balance.menjelang pukul 10.00 plak rushing nak buka kaunter cashier.nanti tak buka kaunter manager marah.DIA TAHU NAK MARAH JE DIA TAK TAHU STAFF AKU DAH TAKDE.yang dia p bagi angsana tu watpo...TARAK GUNA PUNYA CINA SORANG KAT TEMPAT KEJA AKU TU.yang jadi ssaran n yang kena tanggung derita aku ni.tempat lepas marah dia.aku ni klo bole tak mau lalu depan bilik dia tapi nak buat camner kan pintu keluar hanya satu je jadi terpaksala berulang alik depan bilik dia.pukul 1 plak aku ganti budak rehat.kerja arini memang tak menang tangan.melayan kerenah budak2 lagi memang memenatkan tapi yang best tadi aku dapat tengok cite BUJANG TERLAJAK.KELAKAR GILER3.pukul 2 lebih baru aku dapat maman lauk ikan mask asm mak aku suruh bawak bekal.SWEET KAN MAK AKU.dia rajin bangun pagi masak suruh aku bawk bekal.ada masa tu sementara nak tunggu pukul 4 aku buka tab n update blogn mencantikkan blog.samapi pukul 4 aku ganti budak rehat smapi pukul 5.ingatkan nak bawa tab ke kaunter tapi bateri tidak mengizinkantab menemaniku...pukul 6 aku rehat kat opis makan meehoon greng.mmg rezeki aku.sedappppnya meehoon greng 2.dah lama aku tak makan meehoon greng sesedap tu....pukul 7 lebih ganti budak p solat sementara nak tunggu pukul 8.45aku buat blog lagi.memang kemaruk betul..8.45 aku buat fajar kira duit,dalam pukul 9.25 aku p finance kaunter closing kaunter samapi la balik

No comments: